Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Szkoła Podstawowa w Woli Lubeckiej

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej

Szkoła Podstawowa w Woli Lubeckiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej  w Woli Lubeckiej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-04-05
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-01-20

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych;
  • alternatywa w postaci tekstu (nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst);
  • kontrast dla treści niebędących tekstem (nie wszystkie pliki posiadają kontrast).

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-21
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-27

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agnieszka Gawron
  • E-mail: agawron@spwolalubecka.pl
  • Telefon: 14-6542-567

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną.

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Parter budynku Szkoły jest w pełni przystosowany na pobyt osób niepełnosprawnych.

Dostęp do Sali gimnastycznej jest poprzez podjazd na zewnątrz budynku, a wewnątrz znajduje się  platforma dla niepełnosprawnych.

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Załącznik
    Utworzono dnia 27.03.2023, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny